Chat

Lucian&Reena

Nos, már rég nem tettem fel infókat, szóval jöjjön egy kis hír!
Mint tudjátok, Lucian könyve fog jönni:)
Kedves párja, Reena lesz, akinek NAGY szerepet szántak az Istenek.
A csajszit megismerhetjük a 2. könyvben, mint Astrid VVSPT(A VILÁg VÉGÉIG SCRABBLE ÉS PÓKER TÁRSNŐK)-vagyis barátosnéját.
Renie egy lökött, hippi lelkü csajszi, Látnokként dolgozik Gabrielle Brooks irodájában, aki különleges képességű embereket foglalkoztat.
Renie KB-jával egy épületben lakik, nem is akárhhol, a Kék osztria nevezetű bártól nem messze, és az épület tele van Judy Garlandot hallgató pasikkal, és travikkal. Szóval, jó alaposan megszívták a házválasztást...
Nessa, Reena KB-je, Renie mellett lakik, és mellesleg boszi.
Reenie látnok és nimfa felmenőkkel rendelkezik, füves sütit/cigarettát szív VVSP-ék alatt, persze drága barátnői társaságában.
A karaktere kezd kialakulni bennem, de konkrétat még nem tudok mondani róla.

És azt hiszem, kezdek behülyülni! Folyamatosan szomorú múlttal rendelkeznek a szereplőim:/ Ezen próbálok változtatni, de tombol bennem a drámakirálynő :S

6 megjegyzés:

Cherry írta...

Ééééés végre infók!:D Imááádlak!:)
Már most kiváncsi vagyok Reenára...vicces és aranyos csajszi lehet:D és a fentiek alapján biztosan érdekes ééés nagyon jó lesz az ö könyvük is;) meg hát am is: ott lesz Lucian... és te írod;)
a VVSPT-ék is jók lehetnek;)
és Nessára is kiváncsi vagyok még...szeressük a boszikat (is):DD egyébként lehet én vagyok hülye (mint általában XD)de nekem vannak "megérzéseim" vele kapcsolatban...aztán lehet bukta lesz XD
Am nem semmi lehet az élet travikkal és Judy G.- fan pasikkal egy épületben...:D szegények XD
Huhh ez elég hosszúra sikeredett:$:) remélem nem baj:D
1000 puszi

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Szia!
Hihi, nagyon köszönöm a bizalmat, próbálom ki is érdemelni azt ;)
Milyen megérzéseid vannak? Kíváncsi vagyok rájuk :)Am, néha nagyon kiszámítható vagyok, de próbálom palástolni, és csavarni a dolgokat:D
Nem, nem baj, örülök, jó volt olvasni:D
Igyekszem infókat csepegtetni, de a legtöbbel lelőném a poént, szóval, így nehéz :)

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Óóóó, lemardt:)
Pusszi: Leelan

Cherry írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Cherry írta...

Szia!
Uuupsz, az előzőt elrontottam:$:)
Neeem-nem, szó sincs arról h kiszámítható lennél, épp ellenkezőleg, csak túl kiváncsi természetű vagyok:) és túl sok időm van...legalábbis ahhoz elég h kombináljak és fantáziálgassak:D :$
Am csak annyi h ugye Nessa boszi...és van már egy bizonyos varázslónk is...és említettél olyat is h a csajsziját a 3. könyvben ismerjük meg:)... gondolom érted hova akarok kilyukadni:)
persze ez még nem jelenti azt h nem néztem be a helyzetet:) csak nekem ez jutott eszembe:)
Puszó

Łeelan ~ Doreen I. írta...

Hello!
Semmi gond:)
Hihi, igen, ismerős a helyzet! XD
Most nem tudok mit mondani, csak annyit: pszt! Senkinek egy szót sem ;) De igen, ők is egy páros lesznek :)
Akkor mostmár képet is tehetek fel róluk XD
Am, közben meg dolgozott a kis fejem, és már most megismerhetjük a 2. könyvben :)
Szóval, nálam ezért nem válik be a főblog, mert sokat variálok *hihi*
pusszi

Megjegyzés küldése